miercuri, 17 noiembrie 2010

Amintiri uitate [yaoi] -Capitolul 8

Cand se trezi Thony, erau deja la aeroport. Deschise ochii larg, pentru ca nu mai vazuse niciodata atatea avioane. Parca nici lui nu-i venea sa creada. Privirea sa era atrasa de aparatele de zbor ce pluteau deasupra lui .Chiar in acel moment unul decola...Era atat de uimitor sa il priveasca !

"Ciudat . Acesta senzatie nu am cunoscut-o pana acum. Ce libere par, sunt ca niste pasari ce-si intind aripile deasupra lumii, cum o fi sa privesti pamantul si sa simti ca-l poti cuprinde in palme ?"

Aceste ganduri nu-i dadeau pace. Devenea din ce in ce mai nerabdator. Cantaretul il urmarea indeaproape. Nu-l scapa din ochi, parca fiind si el uimit de curiozitates baiatului. Pana la urma tot ce vroia era sa fie fericit. Sa-i simta inima batand in ritm cu a sa. Nu cunoscuse acele sentimente. El nu invatase sa simta asa ceva. Copilaria sa a fost bazata doar pe teama si vise spulberate...tot ce era trecutul sau, tot ce fusese in trecutul sau, ii pareau acum niste umbre sfasietoare, umbrele unei frici de nedescris, care si acum il face sa se trezeasca noaptea cu ochii scaldati in puritate lacrimilor sale. Desi parea un tip rece, tot ce vroia era doar o persoana de care sa aiba grija, sa o iubeasca... O fiinta pura si nevinovata...care sa nu fie atinsa de focul invidiei, de ura si de puterea banilor. Oare gasise acea fiinta ?
-Whoa! Ce mari sunt, exclama baiatul privind pierdut la grandoarea avioanelor .
-Te-ai trezit in sfarsit! Ma pregateam sa plec si ramaneai aici!vzise cantaretul cu o oarecare indiferenta, ce o afisa precum o masca .
Thony iesi din masina, isi lua bagajul si se aseza langa Ray. Vedeta il privi incruntat si o lua inainte, iar Thony mergea dupa el ca un catelus de companie, cuminte gata oricand sa-i urmeze ordinele stapanului sau. Daca i-ar fi stiu gandurile, probabil nu ar mai fii asa nerabdator. Baitul trage de valiza si se uita cand in dreapta, cand in stanga. S-au oprit in fata unei benzi rulante .
-Pune bagajul acolo! ii ordona vedeta.
Thony facu intocmai cum zise Ray si il urma. Body-guarzii il privira suspiciosi pe Thony. Ray nu spusese nimnui ca mai vine cineva cu el si disatntaa dintre cei doi le dadura un singur gand acestora. Vroia sa-i faca rau vedetei .
Fugira spre el , il luara de maini si il trantira la pamant. Baiatul scoase un tipat subtire si tacu. Piciorul in burta primit il facu sa-si piarda cunostinta pentru cateva minute. Inchise ochii incet , inecat in durerea ce ii strabate corpul .
-Ce faceti, idiotilor? El e cu mine !
Si vedeta fugi spre Thony luandu-l in brate. Parea atat de fragil , incat iti era fica sa-l atingi. Deschise ochii incet si se sperie vazandu-l pe Ray deasupra sa, tinandu-l in brate. Nu stia ce se intamplase. Pentru un moment parea confuz. Ca si cum se trezise dupa un somn de sute de ani. Bineinteles durerea de la burta ii perisista tot mai mult .

"Chipul lui! E singurul lucru care-mi trebuie ca remediu. E aici! Trupul sau e atat de cald! Ce e sentimentul asta...ma doare, simt cum se zbate ceva in inima mea. As vrea sa-i vorbesc, de ce nu pot? De ce oricat incerc, nu gasesc o cale sa-i spun ca eu...eu de fapt...as vrea sa il sarut...sa-l simt langa mine, sa-i simt mangaierile si sa fie al meu...numai al meu...pe veci! Oare e rau daca simt asta? Oare e normal? Dar de ce...De ce nu putem fi impreuna? Totdeauna "de ce", "de ce"," de ce"...Ce se va intampla intre noi..."

Toate acestea erau intrebarile unei minti zdrobite de puterea cuvintelor. Era greu sa se gandeasca, dar e realitatea...e cruda, dar e adevarata .
-Ray...ce se intampla? intreba Thony tusind .
Vedeta il ridica, tinandu-l de mijloc. Parca nu vroia sa-i dea drumul nici in ruptul capului. Nici Thony nu vroia...Atingerea sa...era ca si cum i-ar alina orice tip de durere...raiul pe pamant . Cantaretul il privi pe baiat trist. Il durea...poate mai tare decat lovitura primita de prietenul sau. Lacrimile se adunau la ochii sai, fara ca acesta sa-si dea seama, ca una dintre ele a scapat pe obrajii sai. Thony insa ramase cu ochii deschisi, privindu-l. Ce facea? Plangea, pentru el? Iar? Nu, nu putea permite asta. Isi apropie buzele rozalii de fata lui Ray si ii saruta obrazul pe care acea lacrima se scursese o data cu furia necontrolata ce urma sa iasa afara din sufletul sau...Nu intelegea. Thony...chiar...de ce ?Aceeasi intrebare, acelasi raspuns primit din interiorul sau. Nu stie. e ceva mai presus de el, ceva poate mult prea ciudat...
Body-guarzi isi dadura seama imediat de greseala ce o facusera .
-Ne pare rau! Va rugam domnule, iertati-ne! N-am stiut, am vazut ca va urmarea si am crezut ca vrea sa va atace .
Vedeta ii privi rece. Ochii sai pareau sageti de gheata ce-ti inspirau o teama profunda. Sageti gata sa te strapunga, sa te ucida...
-Cum v-ati permis sa dati in el? Asta nu am sa v-o iert! Veti ajunge pe strazi. Nimeni nu-l atinge in afara de mine. Oricine o face il ucid cu propriile-mi maini. El e al meu!
-Ray...murmura Thony .
-Taci in gura! Sa nu te aud !
-Nu mai conteaza. E in regula baieti, zise Thony strangand din dinti, apasat de o durere puternica .
-Ba nu, nu e! Nu e deloc! Crezi ca nu-mi dau seama ca te doare? Uita-te la tine! Tremuri, te simt! De ce esti atat de naiv? Daca vei continua sa fii asa nu vei sfarsi decat suferind dupa ceva ce ai pierdut...
-Imi pare rau...Te rog, nu-i da afara! Au copii de ingrijit. Iti jur ca atat timp cat stam aici, voi fce tot ce vrei tu! Voi fii cumnite si ma voi comporta frumos. Te implor...spuse Thony cu lacrimi in ochi.
-Prostule! Bine...daca se mai intampla o singura data ca el sa patesca ceva, chiar si o zgarietura din neatentia vostra , ajunge-ti pe strazi si nu va mai angajati nicaieri .
-Da ,domnule !
Acum body-guarzii stateau mai mult pe langa Thony decat pe langa vedeta. Se intrebau cum de un baiat atat de dragut poate rezista langa o asa piaza rea ca vedeta. Era apropae imposibil, dar gestul lui Ray, ii facuse sa creada ca cei doi sunt impreuna. Furia din ochii sai, lacrima aceea ce nu putuse fii oprita .
-Ray, ia uite cata lume! spuse baiatul uimit de scaunele in jurul sau. Ii placea sa stie ca nu se va plicitsi. Ajunse la clasa intai,. Se uita pe scaunele din stanga si dreapta sa. Cand sa intre intr-un separeu vazu in partea dreapta un baiat ce-l privea insistent .
Vedeta mergea in fata la ceva distanta de baiat, insa Thony il admira pe strainul dupa scaun. Era superb! Parea un inger de cristal. Ochii sai albastrii se asemanau foarte mult cu marea involburata, intunecimea lor se reflecta in culoarea albastra a parului. Era ciudat, dar parea ingerul cerului. Frumusetea sa era de nedescris...

"Cine e el...ma priveste atat de diferit. Pare ca ar vrea sa ma ia in brate...Ce se intampla cu mine? Tremur...el...e...Nu! Nu poate fii !E imposibil, nu are cum! E prea mult timp de atunci..."

Baiatul intoarse privirea si il apuca pe Ray de mana. De ce anume sa temea? Simtea ca e rupt pe dinauntru, dar de ce nu recunostea? Oare se insela?Totul era doar un vis trist? Ray nu stia ce anume patise baiatul, pentru ca nu spunea nimic. Doar privea disperat, fara sa reactioneza .
Intrara in separeu. Era foarte frumos. Aveau o canapea foarte eleganta, scaune , o masa unde urma sa aiba loc intrunirea cu formatia. Thony se aseza linistit pe canapea si privi in jurul sau . Erau intr-un loc foarte luxos .
Deodata de dupa draperia rosie ce despartea holul care facea legatura intre camera sa si clasa intai, aparura cinci baieti, imbracati foarte frumos . Nu mica ii fu mirarea, cand vazu ca ii cunostea pe cei cinci baieti .
-Pisicuta mea?! Ce face ea aici? Te-ai ratacit iar, micutul meu ingeras ?
-Ritsuka....
Thony ramase cu ochii atintiti asupra baiatului. Nu de alta, dar ii statea foarte bine imbracamintea ce o purta. Blugii sfasiati si tricoul sau abastru, ii puneau in evidenta trupul puternic, gata sa-si sfasie prada sub ochii ei neputinciosi. Ray insa nu-i dadu ocazia sa-l atinga. Puse mana intre cei doi, privindu-l cu dispret pe Ritsuka. Nu-i venea sa creada ca are curajul sa se dea la baiat cu el de fata.
-Opa! afirma Ritsu. Se pare ca ...Thony deja apartine cuiva. Insa nu ma intereseaza si sti de ce? il intreba pe Ray, uite de-asta.
Si il smuci pe Thony, tragandu-l in bratele sale si sarutandu-l apasat. Thony vru sa zica ceva, dar nu reusi decat sa-i permita lui Ritsuka sa-i dea un sarut frantuzesc de toata splendoarea. Mainele baiatulu statea arcuite pe pieptul solistului. Nu avea puterea necesara sa-l infrunte. Poate parea prost, dar era neputincios.

"Ray, ce faci? De ce-i permiti sa faca asta...Te rog, trage-ma la tine in brate. Te rog nu-l lasa sa mai faca asa ceva. Mi-e frica..."

Lacrimile incepura a curge din ochii lui Thony. De ce plangea? Oare era durerea muscaturilor lui Ritsuka sau era durerea iubirii. Atata durere...Incerca sa se elibereze, insa bratele solistului il tineau strans. Ochii lui ii urmareau fiecare miscare, buzele sale il prinsera in mrejele unui sarut pasional...
mana lui ritsuka incepea sa-si faca loc pe sub tricoul baiatului.ce naib, avea de gand sa-l dezbrace aici?ray, unde e ray cand avea nevoie de el?
Insa cineva il trase din strnsoarea ce apropae ii tase rasuflarea. Lua o gura de aer, parca trezindu-se dinru-un cosmar.respiratia sa se putea auzi.ochii verzi erau acum inecat in lacrimi.
-daca il mai ati9ngi odata ,iti jur ca nu mai apuci sa aterizezei la Paris. destinatia ta va fi...cimitirul. nu te ai apropia de el entru ca o sa am grija sa-ti fac viata un iad. te voi chinui asa cum n-am facut-o niciodata.
-Crezi ca mi-e frica de tine?Ce ar putea sa-mi faca un baiat de bani gata c tine, care habar n-are ce inseamn iubirea?carea fost parasit de parinti, de cei din jur...care e mur...
-taci!tipa Thony.taci odata!M-am saturat de voi...ce credeti ca sunt eu8?>o papusa sa o pasati de la unul l altul?credeti ca eu nu simt?Nu ma doare oare? ce mi vreti de la mine?lasati-ma va rog...numai vreau s sufar....zise thony cazand in genunchi si punandu-si mainile la ochi, in speranta ca va opri lacrimie sa curga, insa degeaba.
Ray se apleca anga el vrad sa-l ia in brate ,insa palma pesteb mini ce i-o dadu Thony il lasa nemiscat. il ranise.singura persoana pe care vroise sa o protejeze, o ranise .baiatul fugi din camera, vrand sa fie singur.
Ray ramase in genunchi.era numai vina lor.nu vroia decat sa-l simta mi apropae, sa0i simta fiecare miscare si sa-l faca sa ute trecutlu.faptul c il avea langa el il facea atat de fericit.atat de repede,,,si atat de dureros.Ii era greu sa recunoasca ca acest sentiment era ceva strain pentru el...care totdeuna fusese cel ca feacea totul bine, care era cel cu experienta. Insa aceasta sitatie il depasea cu mult.baiatul plecase.
Intimp ce iesi pe coridorul avionului, neatent intra intr-un barbat.daca nu-l prinde3a acesta putea sa se dea cu capul de o bara .Insa cazura amandoi, unul peste altul. ochii lor se intalnira. Era acelasi barbat ce-l privise insistnt la urcare. Se trase repede dupa trupul strainului si se uita la el speriat.Lacrimile inc ii curgeau. Le sterse cu repeziciune si ii intinse mana strainului.acesta se ridca si privi spre Thony. parca si el parea cufundat in amintiri.Ceva nu era bine.Ii amintea de cinev. Ochii sai nevinovati, trupul sau firav il facea sa-si aduca ainte de o persoan draga din trecut.

"oare el e?se intreb acesta.oare e chiar...Thony. Da, el trbuie sa fie, el e fratele meu. Ce s-a intamplt cu el?e atat de trist. pare att de singur..."

Baiatul il privi pe cel din fata lui. Fara niciun avertisment sari in bratele lui, strangandu-l tare le piept. Strainul ramase cu ochii deschisi, Acea imbratisare, acea caldura acele suspine erau ale fratelui sau. Il gasise. ridica mainele si-l strnse l pieptul sau. Baitul plngea, tremuratul sau putea fii simtit .lacrimil sle se scurgeau oe gatul cald al strainului. Thony simtea cyum forta il lasa si totul se intuneca in fata sa. de ce?se lasa in bratele cluilat care isi dadu imediat seama ca ceva nu e in regula cu baaitul si il lua in brate asezandu-l pe scaunul sau.Lua un pahar cu apa si ii dadu sa bea. incet, isi revenea. se speriase ingrozitor.de abia il intalnise, dupa sapte ani si nu vroia sa-l pirda din nou.Dar isi aduse aminte imediat. Canmd s-a lovit de el baiatul plangea. Ce sau cine l-a facut sa planga?se aseza langa el punandu-i capul pe umarul sau. Avea noroc ca numarul pasagerilor de la clas intai era mic si el vusese grija cnd a urct sa-si gaseasca un scaun departe de pprivirle curioase ale celorlalti.
-esti bine?Ce-ai patit, de ce plangi?spuse cel ce-l salvase.
-Eu...e atat de dura viata...mi-as fii dorit s fiu si eu ca ceilalti.Copilaria mea s-a sfarsit atat de devreme, iar aceste sentimente de teama ca as putea pierde persoanele dragi se intorc...oare ar fii mai bine daca as pleca si eu din aceasta lume?tot ce mi-am dorit a fost putina iubire, doar o imbratisare, niste cuvinte care sa-mi imprejmuasca inima precum un zid de trandafiri...De ce a trbuit sa pierd tot?am gresit cu ceva?
-sst!Nu e vina ta.tot ce ti s-a intamplat e doar vina unei soarte amare, pe care nu o meriti. In viata toate sunt asa, totul e doar o lupt continua pentru a putea supravietui. toti afiseaza o masca, pentru a ascunde durerea daca fiecare zambeste in fata tuturor totul o miciuna...doar un zambet fals. Viata nu e drept, totdeauna iti ia ceea ce iubesti mai mult. greseti si realizezi ca e prea tarziu pentru a-ti asuma responsabilitatea pentru din cauz ta altii au inima franta,nu au invatat ce e iubirea si nu au incredere in ei. Ce rost ar mai avea acum cand sti ca tia-i parasit persoana draga , singura persoana importanta din viata ta...Nu am mai pus niciodata nimanui asta, dr ma simt gol pe dinauntru...am facut o persoana sa sufere si stiu ca acum oricat as incerca sa-i redau acea fericire pierduta nu voi reusi...acum e atat de frged....pare atat de singur.Mmmm...ma gandeam, n-ai vrea sa mergem la o intalnire intr-o sera,zambi strainul.am vorbit atatea si eu chiar nu ti-am spus numele meu. E Justin.
-Eu sunt Thony.si in legatua cu faputl daca as vrea sa iesim...
-Nu vrea sa iasa!
-ray, ce faci aici?
-M-ai speriat idiotule!te-am cautt o gramada peste tot.Unde naiba ai disparut? Nu esti bun de nimic, nici macar de secretara. Aceasta trebuie sastea lnga sef, niciun caz sa plce asa fara sa zica nimic.
-Pai...eu...Nu am vrut sa te mai deranjez.erai ocupat si vroiam sa stau putin singur.Imi pare rau...Dar felul i care m-ati tratat, m-am simtit cea mai rea fiinta din lume...Nu vreau sa se certe nimeni pentru mine...E totul mult prea...direct.
-imi pare ru pentru tot!Nu se va mai intampla!te rog doar, vino cu mine!
-De ce sa plec?sastu cu tine acolo?ce vrei, sa-si bata iar joc Ritsuka de mine?ma simt mai bine aici.Nu vreau sa plec de langa el!Mi-e bine, mult mai bine!
-Te simti bine cu altii?atunci ce cauti aici?de ce ai venit cu mine, de ce m-ai cautat si nu m-ai lasat in pace?sau cumva iti e mila de mine?daca e asa nu am nevoie de astfel de persoane pe langa mine!Care fac totul pentru ca trbuie , nu ca vor!de asemenea...nimicuri.
-tu esti chiar idiot, nu?intreba Justin. Nu-ti dai seama cat l-ai facut sa sufere, ca i-a fot rau din cauza ta?Plangea cand l-am vazut.
-Si pana la urma ce e asta?o scen de gelozie?intreba Thony furios.
-si daca ar fi, ce?
baiatul se opri, ramanad fara cuvinte.se uita la Ray si ofta. Insa in sinea lui era atta de fericit.Inima ii bate cu putere, ca si cum r prea ca vrea sa o ia razna.ii venea s-l i in brat acolo, dar se abtinea. se intoarse catre Justin si-l imbratisa prieteneste.
-Ne mai vedem,mersi pentru tot!
ray se uita urt l ei si se intoarse cu spatele.
-idiot impertinent ce esti!bombani acestaMa urmareti, nu ma lasi in pace si te duci i cu altul
Insa biatul nu-i dadu ocazia sa-si puna intrebaristupide si-l lua de mana tragandu-l inspre cmera unde erau ceilalti.Cand intra se fcu liniste si toat umea intoarsecapul spre el.Nu stia ce sa zic si cu ce sa inceapa, dr ray nu-l lasa sa zia nimic.
-Stai jos si taci pana iti zic eu sa vorbesti. Nu ai voie s te misti de acolo, mai ales s stai cu vreun bait.si tu, se uita spre celalat solist, nu-l atinge!Considera-l un specmen pe cale de disparitie, o proprietate privata, clar?
Ritsuka zambi siret si nu zise nimic.thony il privi morocanos pe cantaret si se aseza cumnite jos.Ceilalti se pusera la masa, discutand colaborare dintre ray si trupa "Senttle".discutau versurile ce aveau sa le cante, melodia care va fi adaptata dupa cele doua voci.desi mai er nevoie de un al treilea solist.Ceva nu suna bine.Pe cine pueau sa gaseasca?Nimeni nu se ridica la standerdele lor? insa mintea geniala a lui Ray dadu roade.O idee ii veni incap si trebuia sa o puna inpractica nu conteaza cum.
-thony, vrei sa...
dar cand intoarse privirea il vazu pe baiat adormit.Erafoarte frumos, ca de obicei. nici el ,nici ritsuka nu-si putea lua ochii de la el. Ce scump era! un adevart inger pe Pamant. iubirea sa pentru el crestea in ce in ce mai mult,cand vedea simpliataea baitului.ray se ridica si-si dadu sacoul josil intinse pe thonysipuse hain lui p el, sarutandu-i fruntea.Toti fura uimiti de gestul vedetei .era ore atat de importanr baiatul ala pentru el?se ridca si se aseza pe scaun.
deodata avionul incepu sa se sguduie.din cazua turbulentelor. ray se duse inspre thony, i ridica putin si-i asezacpul pe picoarele sale. alt gest ciudat din partea acsetuia.ii mangaia fruntea, zambind.Deodata suna telefonul.Thony deschse ochii si se trezi in mijlocul unor zguduituri.se speriase foarte tre, mai ales ca-i era frica de avion.Se ridca rezemndu-se de spatrul canapelei. Era putin cam palid. Nu pare in apele lui.
-Vreau la bie!
Se ridica putin, insa totul deveni intunecat in fata sa si acesta cazu in genunchi.
-Thony, ce ai patit?
-sunt bine, se ridica acesta zambind. insa nu puteai spune acelasi lucru si despre fata sa.M-am impiedicat, continua acesta.
ray il privi ingrijorat. ce se intamplase cu el?thony iesi din salon si se duse la baie. Se opri in fata oglinzii si cazu in genunchi, spijinindu-se de marginea ghiuvetei.Duse mana la nas, si observa ca ii curge sange. se ridica si dadu drumul ghiuvetei, incercand sa se spele pe fata.
-Ce se intmpla u mine?de ce simt ca....
Numai apuca sa zic nimic si cazu lesinat l pamant. zacea inconstinet. in camera de sedinta Ray fierbea. trecusera zece minute si nu primise niciun semn de la baiat.Se ridica si isi sa-l cute, far sa zica niic. cand intra in baie si il vazu intins pe jos ,plin de snge a crezut ca a cazu cerul peste el.Il luain brate si-l dusepe canapea, trimitndu-l pe Ritsuka sa ceheme un medic.
cat timp il ajuata doctorul sa isi revia ray fcu ture prin toata camera. Statea cu an la gura si ochii atintit asupr a ceva anume. Uneori isi mai ridic privirea sa vad ce face prietenul sau, dar degeaba. Ce ar fi dat sa fie el in locul sau.
-isi revine!zise medicul. presiune foarte ridicta e de vina. E el foarte sensibil la asa ceva .nu-i nimic grav.Trebuie doar s se odihneasca.
Ray se aseza ingandurat in fata lui.Il prive nervos. Il lua in brate si iesi din avion.
-Imi poti da drumul,nu e nevoie sa ma duci in brate.
dar cine sa-l asculte?Vedeta nu-l lasa jos decat in fata limuznii incareil puse s se urc.Soferul lua valzia si vru s-o aseze in portbagaj, ins Ray il oprise duse si scoase un tricou de acolo si il arunca lui Thony.
-Ia-l pe tine!spuse acesta forte serios.
Thony il privi dezamagit.ii pare ru ca-i stricase intrunirea. Ar fi dt oric sa nu se fii intamplt asta. Lasa capul in jos si incepu sa planga. Isi sterselacrimile in graba si-si lua tricoul pe el.Ray se dadu mai inspre el.Insa Thony se indeparta.
_thony, nu te mai invarti atat/!mai tii minte cemi-i sus cu body_guarzi, ca faci ce vreu eu?Ei bine, vreau sa ma saruti.
-Eu..sa...cum as putea eu sa te sarut?Nu,nu pot!zise acetsa rsindu-se.
-da eu da.
ray ii ridica fat, doar prin o atingere usoara si il saruta. Thony inchise ochii si incepu sa se intidape bncehta masinii. usor-usor ceda in fata lui ray. Parca ar fi vrut sa nu se termine niciodata. Vedeta ii ridic tricoul si ii sruta abdomenul. Buzele moi ale sale parc puneau o mprenta pe corpul fierbnte al baitului. La fiecar sarut de-al cantaretlui Thony tremura si strngea ochii, nu stia de ce. Nu era vorb de frica. Nu,nicidecum. dar nu mai simtise niciodat as ceva. sarutarile acestea, il ducea pna-n culmile placerii.
-Ray, sopti el .Ce facem?
-da!ai drepatate!Chir ce facem ici daca ma juns in fata hotelului. E incomod aici s in plus nu vreau sa fideranjati de nimnei.
Ceid oi intrara in hotel. Ray era cam aprins dupa fazadin limuzina si nu doarea sa piarda timpul cu prostii. fata de la receptie il pirvea foarte zmbitore pe ray, insa acest nici nu observa. Poate ca vede frumustea acesteia , daca nu se tot holba la Thony si nu-l analiza de sus pana jos, sorbindu-l din priviri.Intr-un final, dupa cateva minute de asteptare primii cheia aprtmntului rzidential.
Fata ii donduse in camera.Thny se uita cu gura cascta. Nu ma vazuse att de mult lux la un loc.Ray ii facu semn cameristei s inchida usa si ii dadu niste bani.
-Si cmera mea unde e?intreba Thonymirat.
-In patul meu!zambi cntaretul.
-Poi caera cuprinde sifonier, dulap, pat, are loc in patul tau?se mira baiatul.Ia stai, doar nu...crezi ca eu dorm cu tine?
-Fac ce vrei tu i uitat?
-Da, dar totul are o limita!
-mai devreme nu parei sa gandesti as.Sa te vad acum, e-i sa fci cand am sa ...Si se apropie d el si-i sopti la ureche ceva , ce-l facu pe Thony sa se imbujoreze.
Cantaretul il impinse in pat, apoi se aseza peste el.Ii dadu tricoul jos privindu-l. de obisei asta era placerea lui Ray.Sa-si priveasca prtenerii dezbracati.dar nu sta c asta nu-i placea lui Thony.se ridic ngnunchi deasupra sa desfacandu-si cravata si camasa si runcandu-le pe jos, apoi se intinse peste trupul plapand al baiatului.
incepu sai sarute buzle, muscandu0l deseori de el, si coborand . urmele ce i le lasase pe gat, aprope daduse sngle. dr asta adora cantrtul. ii plcea sa-si vada "victima" supusa la chinuri pe care numai l sa le faca. hainle nu mai erua de mult timp un obstaol in fta llor, pentru ca erau ba pe noptira, b pe pt, ba pe jos, una atarna pe veioza,dezstru total.Cearsaul frumos calcat de camerista cu aparatul, fuse la fel de usor calct de baieti...dar in piciore .
Thiny incerca sa schimbe locurile, trecand desupra canteretului, dar acesta nu-i placeasa fi dominat nci in muzica, nici inpat si invers lcuril imedit.
-Crezi ca o pisicuta asa c tine, ar putea s faa ceva impotriva mea?
Thony se uita l el si scoase limba.
-ia sa vedem, asta m intreb si eu, spuse baiatul atingandu-i gatul cu buzele sale .Ti-e frica s nu fi devansat d un copil?
-Tu, un copil?De cand asta?
jocul continua toata nopatea. O noapte de vis, pact ca timpul se scurgea asa repede.Acum nu se mai auzeau decat rasuflarile apst al celor doi bieti. mare norco au avut ca nu au fost vecin pentru ca sigur nu puteau sa doarm deloc.thony il privea pe cantaret, pare multumit . Ii pre bne ca a reusit sa recompensez cea intrunire .
-Ray, iart-ma c ti-am strcat intrunirea!Te implor! E nuami vine meza!sper ca amreusit sa compensez totul in noaptea asta!Sper ca a fost bine pentru ca eu...
-N-ai mai facut asa ceva!zambi Ray.
Thony ighiti in sec si privi tavanul .Mii de ganduri ii invadau mintea.
-Thony, il privi cantaretul, nopatea asta n-a fost o compenstaie, a fost ceva ce... .
Ray se intorse spre el si il lua in brate inchizand fericit ochii.Nopate bune!
-Ray!
-ce mai e?
-Cred ca..te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu